18.02.2021

Rafał Jemielita i Jarosław Maznas ambasadorami Suzuki w Polsce

Dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarosław Maznas rozpoczynają współpracę z Suzuki Motor Poland. Nowi ambasadorzy japońskiej marki będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”.

Najbardziej rozpoznawalny w Polsce motoryzacyjny duet dziennikarzy rozpoczyna współpracę z marką Suzuki. Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to uznani dziennikarze i eksperci w zakresie motoryzacji, którzy mają za sobą miliony kilometrów za kółkiem oraz kilka dekad doświadczenia w pracy dla największych tytułów telewizyjnych, prasowych i radiowych. W najbliższym czasie będzie można ich spotkać za kierownicą samochodów z logo „S” na masce. W ramach współpracy Suzuki Motor Poland przekazało do dyspozycji ambasadorów modele Vitara Hybrid wyposażone w dynamiczny i oszczędny układ „mild hybrid”. Oprócz tego znani dziennikarze będą promować również inne modele oraz produkty dostępne w gamie Suzuki.

- Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to uznane nazwiska w świecie mediów. Są nie tylko wiarygodnymi ekspertami w dziedzinie motoryzacji, ale również pozytywnie kojarzonymi osobowościami telewizyjnymi, które w przystępny i zrozumiały sposób opowiadają o samochodach. Jednocześnie robią to w humorystycznym i niepowtarzalnym stylu. Ten motoryzacyjny duet już od wielu lat współpracuje z marką Suzuki przy okazji różnych wydarzeń. Dlatego wybór na ambasadorów marki był naturalną konsekwencją tej wieloletniej i owocnej współpracy. – mówi Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.

Równocześnie z ogłoszeniem współpracy dziennikarze będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”, gdzie w oryginalnych spotach reklamowych opowiadają o zaletach samochodów Suzuki wyposażonych w oszczędną technologię hybrydową i zachęcają do odwiedzania strony www.suzukishow.pl, gdzie można uzyskać więcej informacji na temat prezentowanych modeli. Kampanię rozpoczynają dwa spoty telewizyjne o hybrydowych modelach Vitara i SX4 S-Cross. W pierwszym spocie można zobaczyć, jak układ mild hybrid połączony z napędem AllGrip Select skutecznie radzi sobie w trudnym terenie. W kolejnym spocie oba modele Suzuki będą sprawdzane w miejskim środowisku.

Kampania „Suzuki Show” rusza w piątek, 19 lutego 2021 r., w stacjach telewizyjnych TVN, TVP i POLSAT oraz kanałach tematycznych należących do tych stacji. Równolegle ze spotami emitowanymi w telewizji, na stronie www.suzukishow.pl pojawią się pełne, kilkuminutowe wersje filmów o miejskich i terenowych przygodach bohaterów za kierownicą samochodów Suzuki. Kampania w mediach online (w tym media społecznościowe) rozpoczyna się w poniedziałek, 22 lutego 2021 r.

Koncept kreatywny przygotowała agencja Communication Unlimited, z którą Suzuki Motor Poland współpracuje od 7 lat. Za produkcję spotów odpowiada Selfish3.

01.10.2021

„Październik miesiącem oszczędzania” w Suzuki

Początek jesieni to najlepsza okazja, aby skorzystać ze specjalnych warunków promocyjnej akcji serwisowej skierowanej do posiadaczy motocykli i quadów marki Suzuki - "Październik miesiącem oszczędzania". Klienci mogą liczyć na atrakcyjne rabaty na części, akcesoria i robociznę.

Dowiedz się więcej
14.06.2021

Rusza akcja serwisowa "Bezpieczne wakacje z Suzuki"

Akcja serwisowa Suzuki 14.06.2021 - 31.07.2021

Dowiedz się więcej
17.05.2021

Zespół Suzuki Ecstar wyciąga wnioski po trudnym wyścigu w Le Mans

Piąta runda mistrzostw świata MotoGP na torze Le Mans była jednym z najbardziej nieprzewidywalnych i dramatycznych wyścigów sezonu przez niestabilne warunki pogodowe, decydujące o wydarzeniach już od piątkowych treningów. To był weekend do zapomnienia dla zespołu Suzuki Ecstar.

Dowiedz się więcej
14.05.2021

Rusza 15. edycja Suzuki Moto Szkoły

Wraz z rozpoczęciem sezonu motocyklowego Suzuki Motor Poland wraz z firmą Allianz zapraszają na piętnastą edycję Moto Szkoły. Popularny projekt szkoleniowy dla posiadaczy wszystkich jednośladów z logo Suzuki rozpocznie się w maju.

Dowiedz się więcej