Na tegorocznych targach motocyklowych EICMA w Mediolanie japoński producent zaprezentował kolejną generację kultowego motocykla z serii Adventure. Nowy V-Strom 1050/XT już niebawem pojawi się w salonach, a tymczasem Suzuki ogłasza ceny najnowszego produktu w gamie modelowej.
Nowy V-Strom 1050/XT zapewnia jeszcze więcej sportowych doznań z jazdy, jednocześnie oferując wysoki poziom komfortu i wsparcia dla kierowcy. Odważna i nowoczesna stylistyka motocykla nawiązuje do kultowych motocykli DR-Z i DR-BIG.
Sercem motocykla jest dobrze znany silnik o pojemności 1037 cm3 w układzie V-Twin. Jego najnowsza odsłona oferuje jeszcze wyższą moc przy utrzymaniu niskiego poziomu zużycia paliwa. W zakresie niskich obrotów silnik oferuje basowe brzmienie, jednocześnie dostarczając w płynny sposób wysoki, liniowy moment obrotowy w średnim zakresie i maksymalną moc w wysokim zakresie obrotów.
Nowy model wyposażono w wiele systemów wspomagających komfort i bezpieczeństwo kierowcy. Jednym z nich jest system elektronicznej przepustnicy rideby-wire zapewniający równowagę pomiędzy wysoką mocą a niskim zużyciem paliwa. Nad wygodą jazdy czuwa system SIRS (Suzuki Intelligent Ride System), który w połączeniu z SDMS (Suzuki Drive Mode Selector) oferuje kilka wariantów pracy. W zależności od warunków drogowych układ modyfikuje pracę silnika i najważniejszych układów, takich jak hamulce czy kontrola trakcji.
Podstawowa wersja nowego Suzuki V-Strom 1050 kosztuje 52 900 zł. Natomiast V-Strom 1050XT kosztuje 59 900 zł. Motocykl jest produkowany w japońskiej fabryce w Hamamatsu. Dostawy pierwszych egzemplarzy do polskich salonów rozpoczną się w pierwszym kwartale przyszłego roku.
Niech Wielkanoc rozkwita radością i pogodą ducha. Dla wszystkich Was!
Dowiedz się więcejModel e VITARA zadebiutował 4 listopada w Mediolanie. Jego produkcja rozpoczyna się w fabryce Suzuki Motor Gujarat w Indiach, a sprzedaż (w Europie, Indiach i w Japonii) rusza jesienią 2025 r. Samochód właśnie przetestowali pierwsi dziennikarze.
Dowiedz się więcejTest na liczącym ponad 3,7 km katalońskim torze Alcarràs Speed Circuit podyktowany był chęcią sprawdzenia sportowych opon Metzeler Racetec TD Slick na pełnowymiarowym torze służącym m.in. wyścigom motocyklowym organizowanym przez Międzynarodową Federację Motocyklową FIM.
Dowiedz się więcejCykl pokazów z premierami najnowszych motocykli Suzuki DRZ-4S i DRZ-4SM potrwa jeszcze do początku kwietnia.
Dowiedz się więcej