Suzuki w październiku uruchomi w Polsce usługę sieciową SUZUKI CONNECT, która wykorzystuje moduł komunikacji danych pojazdu do łączenia użytkowników z ich pojazdami w czasie rzeczywistym za pośrednictwem aplikacji dla urządzeń mobilnych korzystających z systemów operacyjnych iOS oraz Android.
Aplikacja SUZUKI CONNECT pozwoli m.in. na zdalne blokowanie i odblokowywania pojazdu, przegląd informacji dotyczących historii jazdy oraz lokalizację zaparkowanego pojazdu. Użytkownik samochodu otrzyma też informacje związane z przeglądami, a w wypadku wykrycia problemu, informacje diagnostyczne będą udostępnione autoryzowanemu dealerowi Suzuki, co pozwoli na szybką i kompleksową analizę. Usługa SUZUKI CONNECT będzie początkowo dostępna dla gamy modelowej Suzuki S-CROSS. W przyszłości usługa będzie dostępna dla innych modeli.
W Warszawie odbyło się czterodniowe szkolenie poświęcone modelowi Suzuki Swift, który w kwietniu wjechał do Europy.
Dowiedz się więcejNowy Swift - kolejny model tzw. globalny - zachował charakterystyczną linię kojarzącą się z poprzednimi generacjami tego świetnie rozpoznawanego Suzuki, ale przeszedł radykalne przeprojektowanie.
Dowiedz się więcejOd wielu lat redakcja Auto Świat publikuje swój raport dotyczący usterkowości samochodów osobowych 26 marek najpopularniejszych na polskim rynku.
Dowiedz się więcej19 kwietnia kadra naszych pięściarzy zmierzyła się w pojedynkach boksu olimpijskiego z reprezentantami Irlandii. Mecz Polska – Irlandia zakończył się wynikiem 14:6.
Dowiedz się więcej