AVENIS 125 DOSKONAŁE POŁĄCZENIE OSIĄGÓW, SPORTOWEGO STYLU ORAZ FUNKCJONALNOŚCI

Avenis 125 logo

Suzuki Avenis 125 ma sportowy i wysublimowany styl. Wystarczy usiąść za kierownicą, żeby poczuć, jak jest komfortowy, dobrze wyposażony i że będzie dostarczać mnóstwa radości z jazdy. Jedno naciśnięcie przycisku uruchamia silnik, a potem ruszamy w trasę – od razu przekonacie się, skuter dobrze przyspiesza, jest łatwy w obsłudze, a poruszanie się nim w ruchu miejskim nie jest skomplikowane. Avenis jest cichy, zawieszenie działa płynnie, a zużycie paliwa jest niezwykle niskie. Skuter jest po to, aby dojeżdżać do szkoły lub pracy, do jazdy na zakupy, do załatwiania spraw na mieście, ale także, aby cieszyć się ekscytującymi wypadami do miasta. Nowe Suzuki idealnie pasuje do takich właśnie celów.

DESIGN Avenis 125 logo

Design skutera tworzą ostre, aerodynamiczne linie zaś zaawansowana inżynieria przekłada na możliwości manewrowania oraz łatwe osiąganie maksymalnej prędkości. Avenis 125 został zaprojektowany od zera. Daje poczucie szybkości, dynamiki oraz zwinności tak łatwej do opanowania. Suzuki stworzyło praktyczny, oszczędny skuter do miasta, idealny do dojazdów do pracy, na zakupy, poręczny w ruchu miejskim. Swoim stylem nawiązuje do spuścizny sportowych motocykli japońskiej marki (futurystyczne linie nadwozia, przednie i boczne osłony podkreślające potencjalne osiągi). Avenis 125, począwszy od ostrych linii wysuniętego przodu aż po smukły uniesiony tył, zaprojektowano aby skuter się podobał. Ma dostarczać radości z jazdy, dawać wolności poruszania się na dwóch kołach w połączeniu ze sportowym i wyrafinowanym wyglądem.

PODWOZIE Avenis 125 logo

Lekkie i sztywne podwozie sprawia, że nowy Avenis staje się królem zatłoczonych miejskich ulic. Łatwe prowadzenie i zwinność to podstawowe cechy, jakie wpływają na komfort użytkowania w mieście. A stosunkowo duży prześwit pozwala na większy kąt pochylenia w zakrętach i ułatwia pokonywanie progów zwalniających bez ryzyka zahaczenia podwoziem o wyższe przeszkody.

Podwozie
Rama

RAMA

Rama Suzuki Avenis typu underbone jest zbudowana z cienkich rur o dużej średnicy. Jej kształt to rezultat wielokrotnie powtarzanych symulacji komputerowych. Zaprojektowano ją, aby ograniczyć masę przy jednoczesnym zagwarantowaniu maksymalnej sztywności. Wszystko dla zmniejszenia zużycia paliwa, dobrej stabilności podczas jazdy na wprost oraz sprawnego pokonywania zakrętów.

Zawieszenie

ZAWIESZENIE

Odpowiednie zestrojenie zawieszenia zapewnia dobrą przyczepność oraz komfortową jazdę.

Koła

KOŁA

Felgi aluminiowe są lekkie i nadają eleganckiego stylu a opony DUNLOP D307 N zapewniają doskonałe właściwości jezdne oraz płynność przy przyspieszaniu i jeździe.

Hamulce

Hamulce

System hamulca kombinowanego Suzuki rozdziela siłę hamowania na przednie i tylne koło przy użyciu samej dźwigni po lewej stronie kierownicy.

ERGONOMIA

Łatwość prowadzenia i wiele rozwiązań podnoszących ergonomię użytkowania czynią z Suzuki Avenis prawdziwego przyjaciela w codziennych miejskich wyprawach.

Cyfrowy wyświetlacz

Cyfrowy wyświetlacz

Cyfrowy wyświetlacz Avenisa 125 to kompaktowy ekran LCD z przejrzystym, czytelnym układem, na który wyświetlane są wszystkie niezbędne dane. Ekran ma podświetlenie, aby zapewnić maksymalną widoczność tak w dzień jak w nocy. Na panelu LCD jest odczyt prędkościomierza, wskazania zegara, aktualnego zużycia paliwa, średniego zużycia paliwa (x2), temperatury silnika, licznik kilometrów i przebiegu dziennego, a do tego wskaźnik poziomu paliwa, naładowania akumulatora oraz kontrolka przypominająca o zmianie oleju. Diodowe wskaźniki po obu stronach ekranu to kierunkowskazy, kontrolka jazdy ekonomicznej Eco Drive, kontrolka ostrzegawcza, kontrolka świateł drogowych, kontrolka ewentualnej usterki silnika.

Suzuki Easy Start

System rozruchu Suzuki Easy Start

System pozwala w łatwy sposób uruchomić silnik pojedynczym naciśnięciem przycisku rozrusznika. Nie ma konieczności trzymania przycisku umożliwiającego rozruch. Znajduje się on tuż przy manetce gazu.

Zamykany schowek z gniazdem USB

Zamykany schowek z gniazdem USB

Znajduje się w przedniej osłonie, po jej lewej stronie. Jest wystarczająco przestronny, aby pomieścić smartfona z dużym ekranem. Wewnątrz zamontowano standardowe gniazdo USB 2A. Podczas jazdy świeci się w schowku niebieski LED, co w ciemnościach pozwala łatwiej zlokalizować USB.

Bagażnik, schowki i wieszak

Bagażnik, schowki i wieszak

Schowek po prawej stronie przedniej osłony jest łatwo dostępny, można w nim przechować butelkę o pojemności 500 ml lub inne mniejsze przedmioty a bagażnik pod fotelem ma pojemność 21,5 l, co zapewnia dużą wygodę - np. do przechowywania zakupów. Dwa funkcjonalne wieszaki-ucha do zawieszenia toreb na zakupy lub teczki.

NOWOCZESNE OŚWIETLENIE LED

REFLEKTOR PRZEDNI

Ma piętrowo umieszczone LED-y i jest zabudowany w jednej osłonie. Został nisko umieszczony – ten nowy projekt nawiązuje do stylistyki typowej dla roadsterów, w których lampy są osadzone nisko i pod kątem. Zespół reflektora przedniego składa się z jasnych, trwałych i energooszczędnych diod LED. Trzy diody odpowiadają za światła mijania (w górnej części), zaś dwie inne dają światło drogowe. Zapewniają lepszą widoczność w nocy i w trakcie jazdy na wprost, ale także podczas skręcania.

Po obu stronach reflektora przedniego zamontowano pionowe światła pozycyjne LED. Stanowią one wyraźny akcent stylistyczny oraz nadają szlachetności modeli premium.

KIERUNKOWSKAZY

Przednie kierunkowskazy są zintegrowane z osłoną kierownicy tak, aby były doskonale widoczne przez innych kierowców oraz przez pieszych (zbliżających się z przodu lub z boku pojazdu).

PODNIESIONY TYŁ

Sportowa stylistyka uwidacznia się także w linii części tylnej pojazdu, w której wysoko zamontowano niezależne LED-y tylnego światła zespolonego. Kierunkowskazy są nieco niżej – jak w motocyklach sportowych.

SILNIK I PRZEKŁADNIA CVT

Rozwój jednostki napędowej Avenisa ma na celu optymalizację efektywności spalania, osiągnięcie względnie dużego współczynnika kompresji przy zredukowaniu strat wynikających z tarcia, ograniczenie masy oraz hałasu wraz z jednoczesną optymalizacją przekładni CVT – wszystko, aby generować moc wydajnie i dając kierowcy
satysfakcję z jazdy.

SUZUKI ECO PERFORMANCE

Suzuki Eco Performance (SEP) to przyszłościowa koncepcja jednostki napędowej Avenisa 125. Silnik cechują osiągi przy jednoczesnej dbałości o środowisko (zarówno w zakresie niskiego zużycia paliwa jak i ograniczonej emisji spalin). Walor ekologiczny nie przesłania jednak tego, co w jeździe najważniejsze – dynamiki i przyspieszenia od najniższych obrotów.

Avenis 125 to skuter przyjazny dla środowiska. Został zaprojektowany, aby spełniać aktualnie obowiązujące normy emisji spalin Euro 5. Avenis 125 jest bardzo oszczędny - zużycie paliwa na setkę wynosi 1,9 l/100 km (52,6 km/L)* w trybie pomiaru WMTC, przy emisji CO2 na poziomie zaledwie 44 g/km* (w tym samym trybie pomiaru).

Zaangażowanie inżynierów Suzuki w dążeniu do ograniczenia masy każdej możliwej części sprawdzonej, 1-cylindrowej jednostki chłodzonej powietrzem zaowocowało lekką, kompaktową konstrukcją – silnik ma masę zaledwie 33 kg. Korzyści są oczywiste: niższe zużycie paliwa, zwiększona moc i dynamika, ale także większa łatwość w prowadzeniu skutera oraz – ze względu na niewielkie gabaryty - dużo większe możliwości dla designerów zajmujących się tworzeniem sylwetki pojazdu.

PRZEKŁADNIA CVT

Przekładnia CVT została zoptymalizowana, aby zapewnić przyspieszenie przy niskich prędkościach obrotowych bez konieczności całkowitego otwierania przepustnicy. Zestrojenie przekładni wydajnie ogranicza zużycie paliwa.

KOLORY

Pearl Mirage White / Metallic Mat Fibroin Gray

Pearl Mirage White / Metallic Mat Fibroin Gray

Metallic Mat Fibroin Gray / Metallic Lush Green

Metallic Mat Fibroin Gray / Metallic Lush Green

Specyfikacja techniczna

Długość całkowita 1895 mm
Szerokość całkowita 710 mm
Wysokość całkowita 1175 mm
Rozstaw osi 1265 mm
Prześwit 160 mm
Wysokość siedziska 780 mm
Masa własna 107 kg
Typ silnika 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony powietrzem, SOHC
Średnica i skok tłoka 52,5mm x 57,4mm
Pojemność silnika 124 cm³
Stopień sprężania 10,3:1
Zasilanie w paliwo Wtrysk paliwa
Rozrusznik Elektryczny + Nożny
System smarowania Mokra miska olejowa
Przekładnia Automatyczna, CVT
Zawieszenie - przód Widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe
Zawieszenie - tył Wahaczowe, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe
Pochylenie / wyprzedzenie 26° 30’ / 89 mm
Hamulce - przód Tarczowe
Hamulce - tył Bębnowe
Opona przednia 90/90-12, bezdętkowa
Opona tylna 90/100-10, bezdętkowa
Układ zapłonowy Elektroniczny zapłon (tranzystorowy)
Pojemność zbiornika paliwa 5,2 l

Cennik

Rok modelowy 2023 Rok produkcji:

Model Cena
Avenis 125 13 900,00 zł

Zamów ofertę

Wybrany dealer skontaktuje się z Tobą, odpowie na Twoje pytania
i przedstawi indywidualną ofertę.

1
Podaj nam Twoje imię, nazwisko, e-mail i numer telefonu, aby dealer mógł się z Tobą skontaktować

Jeżeli chcieliby Państwo na bieżąco otrzymywać najnowsze informacje związane z wybranym motocyklem Suzuki oraz mieć szybki dostęp do naszych innych ofert i promocji, a także brać udział w działaniach związanych z badaniem Państwa satysfakcji jako klienta marki Suzuki, bardzo prosimy o zaznaczenie poniższych zgód.

* Pole obowiązkowe.