Prezentacja Cechy Widok 360 Specyfikacja

Cennik modelu V-Strom 650/XT Travel Pack

Model Cena PLN
V-Strom 650A TRAVEL PACK 35 990 zł
V-Strom 650XT TRAVEL PACK 38 990 zł
Model Promocja Cena PLN
V-Strom 650A TRAVEL PACK 37 500 zł 39 015 zł
V-Strom 650XT TRAVEL PACK 38 200 zł 39 700 zł

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen przedstawionych modeli. Dlatego też prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji na temat prezentowanych w cenniku motocykli.

Akcesoria wchodzące w skład pakietu Travel Pack

Kufer centralny 35L (z tworzywa sztucznego)

Stelaż mocowania kufra centralnego

Poszerzenie stopki bocznej

Szyba turystyczna

Lider kategorii Adventure

Wszystko z czego słynie seria V-Strom - czyli motocykl, które można używać do jazdy po mieście, na szosie oraz w terenie. Nasze maszyny z kategorii Adventure dzięki kontroli trakcji oraz lekkiej kontrukcji doskonale nadają się zarówno dla osób doświadczonych jak i tych, które rozpoczynają swoją przygodę z tego typu motocyklami.

To wyjątkowy motocykl stworzony do dalekich podróży. Każdy motocykl serii V-Strom to narzędzie, które nigdy nie zawodzi. Zadanie? Wyzwanie? Przygoda?

Odpowiedź jest zawsze ta sama: V-Strom!

system kontroli trakcji

W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.

asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

regulowane zawieszenie

Tylne zawieszenie jest regulowane, pozwala dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.

osłony dłoni

Szczególnie przydatne w czasie jazdy autostradowej oraz w ekstremalnych warunkach. Wchodzą w skład standardowego wyposażenia motocykla.

osłona silnika

Lepsze zabezpieczenie silnika podczas jazdy w terenie i bardziej adventurowy wygląd.

gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.

szprychowe koła

Wytrzymałe i praktyczne, dodatkowo zwiększają skuteczność amortyzacji przy niższych prędkościach.

praktyczny i ergonomiczny kokpit

Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.

system kontroli trakcji

W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.

asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

regulowane zawieszenie

Tylne zawieszenie jest regulowane, pozwala dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.

osłony dłoni

Szczególnie przydatne w czasie jazdy autostradowej oraz w ekstremalnych warunkach. Wchodzą w skład standardowego wyposażenia motocykla.

osłona silnika

Lepsze zabezpieczenie silnika podczas jazdy w terenie i bardziej adventurowy wygląd.

gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.

szprychowe koła

Wytrzymałe i praktyczne, dodatkowo zwiększają skuteczność amortyzacji przy niższych prędkościach.

praktyczny i ergonomiczny kokpit

Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.

system kontroli trakcji

W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.

asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

regulowane zawieszenie

Tylne zawieszenie jest regulowane, pozwala dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.

osłony dłoni

Szczególnie przydatne w czasie jazdy autostradowej oraz w ekstremalnych warunkach. Wchodzą w skład standardowego wyposażenia motocykla.

osłona silnika

Lepsze zabezpieczenie silnika podczas jazdy w terenie i bardziej adventurowy wygląd.

gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.

szprychowe koła

Wytrzymałe i praktyczne, dodatkowo zwiększają skuteczność amortyzacji przy niższych prędkościach.

praktyczny i ergonomiczny kokpit

Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.

system kontroli trakcji

W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.

asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

regulowane zawieszenie

Tylne zawieszenie jest regulowane, pozwala dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.

osłony dłoni

Szczególnie przydatne w czasie jazdy autostradowej oraz w ekstremalnych warunkach. Wchodzą w skład standardowego wyposażenia motocykla.

osłona silnika

Lepsze zabezpieczenie silnika podczas jazdy w terenie i bardziej adventurowy wygląd.

gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.

szprychowe koła

Wytrzymałe i praktyczne, dodatkowo zwiększają skuteczność amortyzacji przy niższych prędkościach.

praktyczny i ergonomiczny kokpit

Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.

Lekki, wygodny, ekomiczny i niezawodny

Widok od góry - V-Strom-650-XT-Travel-Pack-Edition

Widok 360

Specyfikacja techniczna

Typ silnika4-suwowy, chłodzony cieczą, DOHC, 90° V-Twin
Średnica cylindra x skok tłoka81,0 mm x 62,6 mm
Pojemność skokowa645 cm3
Długość całkowita2275 mm
Szerokość całkowitaV-Strom 650XT: 910 mm
V-Strom 650A: 835 mm
Wysokość całkowita1405 mm
Rozstaw osi1560 mm
Prześwit170 mm
Wysokość siedzenia830 mm
Masa własnaV-Strom 650XT: 216 kg
V-Strom 650A: 213 kg
Stopień sprężania11,2 : 1
Zasilanie w paliwoWtrysk paliwa
RozrusznikElektryczny
System smarowaniaMokra miska olejowa
Przekładnia6-biegowa z zazębieniem stałym
Przełożenie wstępne2,088 (71/34)
Przełożenie końcowe3,133 (47/15)
Zawieszenie - Przód Teleskopowe, sprężyny śrubowe, amortyzatory olejowe
Zawieszenie - Tył Wahaczowe, sprężyna śrubowa, amortyzator olejowy
Pochylenie/ wyprzedzenie26˚ / 110mm
Hamulce - Przód Tarczowy podwójny
Hamulce - Tył Tarczowy
Opony - Przód 110/80R19M/C 59V, bezdętkowe
Opony - Tył 150/70R17M/C 69V, bezdętkowe
System zapłonuElektroniczny
Pojemność zbiornika paliwa 20 l
Ilość oleju (całkowita) 3 l

Zamów ofertę !

Przepraszamy, obecenie brak motocykli testowych.