Prezentacja Cechy Technologie Specyfikacja

Cennik modelu V-Strom 1050XT

Model Cena PLN
V-Strom 1050XT 61 500 zł

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen przedstawionych modeli. Dlatego też prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji na temat prezentowanych w cenniku motocykli.

Najwyższy poziom

Uwolnij się od zgiełku miasta i ruszaj przed siebie! Niech nowoczesny i świetnie wyposażony V-Strom 1050 towarzyszy Ci w każdej wielkiej wyprawie pełnej niezapomnianych przygód

Nowy projekt

Unikatowe szczegóły stylistyki obejmują elementy nawiązujące do legendarnego króla pustyni Suzuki DR-Z, jak i dużego, terenowego modelu DR-BIG. Charakterystyczny projekt „dzioba” po raz pierwszy zastosowany przez Suzuki, pozostaje wierny dziedzictwu marki, a jednocześnie podkreśla ewolucję projektu, który stał się bardziej agresywny i odważniejszy w nowej generacji V-STROM.

Tworzenie nowego V-Strom 1050/XT

Na nowo zaprojektowano poziomo ułożony reflektor o unikatowym, prostokątnym kształcie. Reflektor wyraźnie oświetla powierzchnię drogi i pobocze, zapewniając doskonałą widoczność. Zespół przedniej lampy jest lekki, co zapewnia doskonały balans z całkowitą masą pojazdu. Nowy model jest wyposażony w aluminiową kierownicę w stylu tapered. Kształt poprawia odczucia z jazdy w terenie, a sama kierownica jest lekka przy zachowaniu wysokiej sztywności. Głowica cylindra, pokrywa magneto, obudowa pompy wodnej i osłony sprzęgła są wykończone w kolorze brązu, co daje piękny kontrast z czarną obudową silnika.

Zwiększona kontrola

Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.)
Inteligentny system jezdny Suzuki (SIRS) obejmuje - układ hamulcowy Motion Track, układ Hill Hold Control, system ułatwiający zjeżdżanie ze wzniesienia i system wykrywania dodatkowego obciążenia, które wspomagają hamowanie. Uzupełniają go: tempomat, układ trybu jazdy Suzuki (SDMS) i kontrola trakcji, która pomaga w prowadzeniu pojazdu. System oferuje użytkownikom inteligentne elementy sterujące, które zwiększają łatwość użytkowania, wygodę w trasie i codziennej eksploatacji.

Nowy projekt

Unikatowe szczegóły stylistyki obejmują elementy nawiązujące do legendarnego króla pustyni Suzuki DR-Z, jak i dużego, terenowego modelu DR-BIG. Charakterystyczny projekt „dzioba” po raz pierwszy zastosowany przez Suzuki, pozostaje wierny dziedzictwu marki, a jednocześnie podkreśla ewolucję projektu, który stał się bardziej agresywny i odważniejszy w nowej generacji V-STROM.

Tworzenie nowego V-Strom 1050/XT

Na nowo zaprojektowano poziomo ułożony reflektor o unikatowym, prostokątnym kształcie. Reflektor wyraźnie oświetla powierzchnię drogi i pobocze, zapewniając doskonałą widoczność. Zespół przedniej lampy jest lekki, co zapewnia doskonały balans z całkowitą masą pojazdu. Nowy model jest wyposażony w aluminiową kierownicę w stylu tapered. Kształt poprawia odczucia z jazdy w terenie, a sama kierownica jest lekka przy zachowaniu wysokiej sztywności. Głowica cylindra, pokrywa magneto, obudowa pompy wodnej i osłony sprzęgła są wykończone w kolorze brązu, co daje piękny kontrast z czarną obudową silnika.

Zwiększona kontrola

Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.)
Inteligentny system jezdny Suzuki (SIRS) obejmuje - układ hamulcowy Motion Track, układ Hill Hold Control, system ułatwiający zjeżdżanie ze wzniesienia i system wykrywania dodatkowego obciążenia, które wspomagają hamowanie. Uzupełniają go: tempomat, układ trybu jazdy Suzuki (SDMS) i kontrola trakcji, która pomaga w prowadzeniu pojazdu. System oferuje użytkownikom inteligentne elementy sterujące, które zwiększają łatwość użytkowania, wygodę w trasie i codziennej eksploatacji.

Nowy projekt

Unikatowe szczegóły stylistyki obejmują elementy nawiązujące do legendarnego króla pustyni Suzuki DR-Z, jak i dużego, terenowego modelu DR-BIG. Charakterystyczny projekt „dzioba” po raz pierwszy zastosowany przez Suzuki, pozostaje wierny dziedzictwu marki, a jednocześnie podkreśla ewolucję projektu, który stał się bardziej agresywny i odważniejszy w nowej generacji V-STROM.

Tworzenie nowego V-Strom 1050/XT

Na nowo zaprojektowano poziomo ułożony reflektor o unikatowym, prostokątnym kształcie. Reflektor wyraźnie oświetla powierzchnię drogi i pobocze, zapewniając doskonałą widoczność. Zespół przedniej lampy jest lekki, co zapewnia doskonały balans z całkowitą masą pojazdu. Nowy model jest wyposażony w aluminiową kierownicę w stylu tapered. Kształt poprawia odczucia z jazdy w terenie, a sama kierownica jest lekka przy zachowaniu wysokiej sztywności. Głowica cylindra, pokrywa magneto, obudowa pompy wodnej i osłony sprzęgła są wykończone w kolorze brązu, co daje piękny kontrast z czarną obudową silnika.

Zwiększona kontrola

Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.)
Inteligentny system jezdny Suzuki (SIRS) obejmuje - układ hamulcowy Motion Track, układ Hill Hold Control, system ułatwiający zjeżdżanie ze wzniesienia i system wykrywania dodatkowego obciążenia, które wspomagają hamowanie. Uzupełniają go: tempomat, układ trybu jazdy Suzuki (SDMS) i kontrola trakcji, która pomaga w prowadzeniu pojazdu. System oferuje użytkownikom inteligentne elementy sterujące, które zwiększają łatwość użytkowania, wygodę w trasie i codziennej eksploatacji.

Nowy projekt

Unikatowe szczegóły stylistyki obejmują elementy nawiązujące do legendarnego króla pustyni Suzuki DR-Z, jak i dużego, terenowego modelu DR-BIG. Charakterystyczny projekt „dzioba” po raz pierwszy zastosowany przez Suzuki, pozostaje wierny dziedzictwu marki, a jednocześnie podkreśla ewolucję projektu, który stał się bardziej agresywny i odważniejszy w nowej generacji V-STROM.

Tworzenie nowego V-Strom 1050/XT

Na nowo zaprojektowano poziomo ułożony reflektor o unikatowym, prostokątnym kształcie. Reflektor wyraźnie oświetla powierzchnię drogi i pobocze, zapewniając doskonałą widoczność. Zespół przedniej lampy jest lekki, co zapewnia doskonały balans z całkowitą masą pojazdu. Nowy model jest wyposażony w aluminiową kierownicę w stylu tapered. Kształt poprawia odczucia z jazdy w terenie, a sama kierownica jest lekka przy zachowaniu wysokiej sztywności. Głowica cylindra, pokrywa magneto, obudowa pompy wodnej i osłony sprzęgła są wykończone w kolorze brązu, co daje piękny kontrast z czarną obudową silnika.

Zwiększona kontrola

Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.)
Inteligentny system jezdny Suzuki (SIRS) obejmuje - układ hamulcowy Motion Track, układ Hill Hold Control, system ułatwiający zjeżdżanie ze wzniesienia i system wykrywania dodatkowego obciążenia, które wspomagają hamowanie. Uzupełniają go: tempomat, układ trybu jazdy Suzuki (SDMS) i kontrola trakcji, która pomaga w prowadzeniu pojazdu. System oferuje użytkownikom inteligentne elementy sterujące, które zwiększają łatwość użytkowania, wygodę w trasie i codziennej eksploatacji.

Widok od góry - V-Strom-1050XT

Zastosowane technologie

Aluminiowa kierownica typu tapered

Nowy model wyposażony jest w aluminiową kierownicę typu tapered. Jej kształt nawiązuje do motocykli off-roadowych.

Wygodne siedzenie

Siedzisko ma konstrukcję dzieloną na przód i tył. Stosownie dobrano jego twardość, aby zapewnić komfortową podróż i ograniczyć zmęczenie, nawet podczas długiej jazdy. Wysokość siedzenia kierowcy w V-STROM 1050XT można regulować o 20 mm.

Przednia szyba z regulacją wysokości

Przednia szyba wydajnie wpływa na zmniejszenie zmęczenia kierowcy, podczas jazdy z dużą prędkością. W modelu V-STROM 1050XT można ją regulować bez użycia narzędzi.

Wytrzymała aluminiowa rama podwójna

Lekka, odlewana, podwójna rama aluminiowa zapewnia optymalny balans sztywności, stabilności i prowadzenia. Wahacz jest również wykonany z aluminium, co zapewnia dodatkową równowagę i łatwość prowadzenia.

Aluminiowa kierownica typu tapered

Nowy model wyposażony jest w aluminiową kierownicę typu tapered. Jej kształt nawiązuje do motocykli off-roadowych.

Wygodne siedzenie

Siedzisko ma konstrukcję dzieloną na przód i tył. Stosownie dobrano jego twardość, aby zapewnić komfortową podróż i ograniczyć zmęczenie, nawet podczas długiej jazdy. Wysokość siedzenia kierowcy w V-STROM 1050XT można regulować o 20 mm.

Przednia szyba z regulacją wysokości

Przednia szyba wydajnie wpływa na zmniejszenie zmęczenia kierowcy, podczas jazdy z dużą prędkością. W modelu V-STROM 1050XT można ją regulować bez użycia narzędzi.

Wytrzymała aluminiowa rama podwójna

Lekka, odlewana, podwójna rama aluminiowa zapewnia optymalny balans sztywności, stabilności i prowadzenia. Wahacz jest również wykonany z aluminium, co zapewnia dodatkową równowagę i łatwość prowadzenia.

Aluminiowa kierownica typu tapered

Nowy model wyposażony jest w aluminiową kierownicę typu tapered. Jej kształt nawiązuje do motocykli off-roadowych.

Wygodne siedzenie

Siedzisko ma konstrukcję dzieloną na przód i tył. Stosownie dobrano jego twardość, aby zapewnić komfortową podróż i ograniczyć zmęczenie, nawet podczas długiej jazdy. Wysokość siedzenia kierowcy w V-STROM 1050XT można regulować o 20 mm.

Przednia szyba z regulacją wysokości

Przednia szyba wydajnie wpływa na zmniejszenie zmęczenia kierowcy, podczas jazdy z dużą prędkością. W modelu V-STROM 1050XT można ją regulować bez użycia narzędzi.

Wytrzymała aluminiowa rama podwójna

Lekka, odlewana, podwójna rama aluminiowa zapewnia optymalny balans sztywności, stabilności i prowadzenia. Wahacz jest również wykonany z aluminium, co zapewnia dodatkową równowagę i łatwość prowadzenia.

Aluminiowa kierownica typu tapered

Nowy model wyposażony jest w aluminiową kierownicę typu tapered. Jej kształt nawiązuje do motocykli off-roadowych.

Wygodne siedzenie

Siedzisko ma konstrukcję dzieloną na przód i tył. Stosownie dobrano jego twardość, aby zapewnić komfortową podróż i ograniczyć zmęczenie, nawet podczas długiej jazdy. Wysokość siedzenia kierowcy w V-STROM 1050XT można regulować o 20 mm.

Przednia szyba z regulacją wysokości

Przednia szyba wydajnie wpływa na zmniejszenie zmęczenia kierowcy, podczas jazdy z dużą prędkością. W modelu V-STROM 1050XT można ją regulować bez użycia narzędzi.

Wytrzymała aluminiowa rama podwójna

Lekka, odlewana, podwójna rama aluminiowa zapewnia optymalny balans sztywności, stabilności i prowadzenia. Wahacz jest również wykonany z aluminium, co zapewnia dodatkową równowagę i łatwość prowadzenia.

Specyfikacja techniczna

Typ silnika 4-suwowy, 2- cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC, 90° V-Twin
Pojemność 1 037 cm3
Średnica cylindra x skok tłoka 100,0 mm x 66,0 mm
Skrzynia biegów 6-biegowa z zazębieniem stałym
Długość całkowita 2 265 mm
Szerokość całkowita 940 mm
Wysokość całkowita 1 465 mm
Rozstaw osi 1 555 mm
Prześwit 160 mm
Wysokość siedziska 850 mm
Masa własna 247 kg
Zawieszenie - Przód Widelec upside-down, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe
Zawieszenie - Tył Wahaczowe, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe
Hamulce - Przód Tarczowe podwójne
Hamulce - Tył Tarczowe
Opony - Przód 110/80R19M/C 59V, bezdętkowe
Opony - Tył 150/70R17M/C 69V, bezdętkowe
Zbiornik paliwa 20,0 l

Zamów ofertę !

Przepraszamy, obecenie brak motocykli testowych.