Prezentacja Cechy Technologie Specyfikacja

Cennik modelu GSX-S950

Rok modelowy 2023
Rok produkcji:
Model Regularna cena detaliczna
(PLN, brutto)
GSX-S950 46 900
Model Regularna cena detaliczna
(PLN, brutto)
GSX-S950 46 900

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów nadwozia i tapicerki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji motocykla następuje w umowie jego sprzedaży.

Nowe Suzuki GSX-S950 w polskich salonach

Suzuki GSX-S950 to najnowszy model w ofercie japońskiej marki. Charakteryzuje się jedynym w swoim rodzaju futurystycznym wyglądem, który został idealnie połączony ze sportowym DNA silnika oraz zwinnością motocykla przeznaczonego do codziennej jazdy.

CZTEROCYLINDROWY SILNIK

Suzuki GSX-S950 współdzieli konstrukcję z zaprezentowanym niedawno, mocniejszym modelem GSX-S1000. Nowy model jest wyposażony w czterocylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 oferujący maksymalną moc 95 KM i 92 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie Suzuki położyli duży nacisk na dostosowanie krzywej momentu obrotowego w najczęściej wykorzystywanym zakresie pracy silnika, aby codzienna jazda motocyklem była łatwa, przyjemna i wygodna. W połączeniu z pakietem elektroniki wspomagającej jazdę, GSX-S950 zapewnia wysoki komfort, bezpieczeństwo i radość z codziennej jazdy, bez względu na warunki drogowe czy umiejętności kierowcy.

KONSTRUKCJA MOTOCYKLA

Konstrukcja motocykla jest oparta o tę samą aluminiową ramę, co w mocniejszym modelu. W połączeniu przednim, odwróconym widelcem KYB o średnicy 43 cm, wahaczem i tylnym zawieszeniem wywodzącym się z klasy superbike, gwarantuje właściwości jezdne na najwyższym poziomie.

PRZEDNIE ZACISKI HAMULCOWE TOKICO

W nowym modelu zainstalowano przednie zaciski hamulcowe Tokico oraz wyprostowaną kierownicę, natomiast ogumienie Dunlop Roadsport 2 i 19-litrowy zbiornik paliwa, siedzisko i pozycja za kierownicą pozostają niezmienione w porównaniu z modelem GSX-S1000.

WYŚCIGOWE DNA

Nowy GSX-S950 to idealna propozycja dla osób poszukujących motocykla do codziennej jazdy, a jego wyścigowe DNA i doskonałe właściwości jezdne dostarczą wspaniałych wrażeń również podczas weekendowych wycieczek poza miasto czy sportowej jazdy na trasie pełnej ciasnych zakrętów.

CZTEROCYLINDROWY SILNIK

Suzuki GSX-S950 współdzieli konstrukcję z zaprezentowanym niedawno, mocniejszym modelem GSX-S1000. Nowy model jest wyposażony w czterocylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 oferujący maksymalną moc 95 KM i 92 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie Suzuki położyli duży nacisk na dostosowanie krzywej momentu obrotowego w najczęściej wykorzystywanym zakresie pracy silnika, aby codzienna jazda motocyklem była łatwa, przyjemna i wygodna. W połączeniu z pakietem elektroniki wspomagającej jazdę, GSX-S950 zapewnia wysoki komfort, bezpieczeństwo i radość z codziennej jazdy, bez względu na warunki drogowe czy umiejętności kierowcy.

KONSTRUKCJA MOTOCYKLA

Konstrukcja motocykla jest oparta o tę samą aluminiową ramę, co w mocniejszym modelu. W połączeniu przednim, odwróconym widelcem KYB o średnicy 43 cm, wahaczem i tylnym zawieszeniem wywodzącym się z klasy superbike, gwarantuje właściwości jezdne na najwyższym poziomie.

PRZEDNIE ZACISKI HAMULCOWE TOKICO

W nowym modelu zainstalowano przednie zaciski hamulcowe Tokico oraz wyprostowaną kierownicę, natomiast ogumienie Dunlop Roadsport 2 i 19-litrowy zbiornik paliwa, siedzisko i pozycja za kierownicą pozostają niezmienione w porównaniu z modelem GSX-S1000.

WYŚCIGOWE DNA

Nowy GSX-S950 to idealna propozycja dla osób poszukujących motocykla do codziennej jazdy, a jego wyścigowe DNA i doskonałe właściwości jezdne dostarczą wspaniałych wrażeń również podczas weekendowych wycieczek poza miasto czy sportowej jazdy na trasie pełnej ciasnych zakrętów.

CZTEROCYLINDROWY SILNIK

Suzuki GSX-S950 współdzieli konstrukcję z zaprezentowanym niedawno, mocniejszym modelem GSX-S1000. Nowy model jest wyposażony w czterocylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 oferujący maksymalną moc 95 KM i 92 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie Suzuki położyli duży nacisk na dostosowanie krzywej momentu obrotowego w najczęściej wykorzystywanym zakresie pracy silnika, aby codzienna jazda motocyklem była łatwa, przyjemna i wygodna. W połączeniu z pakietem elektroniki wspomagającej jazdę, GSX-S950 zapewnia wysoki komfort, bezpieczeństwo i radość z codziennej jazdy, bez względu na warunki drogowe czy umiejętności kierowcy.

KONSTRUKCJA MOTOCYKLA

Konstrukcja motocykla jest oparta o tę samą aluminiową ramę, co w mocniejszym modelu. W połączeniu przednim, odwróconym widelcem KYB o średnicy 43 cm, wahaczem i tylnym zawieszeniem wywodzącym się z klasy superbike, gwarantuje właściwości jezdne na najwyższym poziomie.

PRZEDNIE ZACISKI HAMULCOWE TOKICO

W nowym modelu zainstalowano przednie zaciski hamulcowe Tokico oraz wyprostowaną kierownicę, natomiast ogumienie Dunlop Roadsport 2 i 19-litrowy zbiornik paliwa, siedzisko i pozycja za kierownicą pozostają niezmienione w porównaniu z modelem GSX-S1000.

WYŚCIGOWE DNA

Nowy GSX-S950 to idealna propozycja dla osób poszukujących motocykla do codziennej jazdy, a jego wyścigowe DNA i doskonałe właściwości jezdne dostarczą wspaniałych wrażeń również podczas weekendowych wycieczek poza miasto czy sportowej jazdy na trasie pełnej ciasnych zakrętów.

CZTEROCYLINDROWY SILNIK

Suzuki GSX-S950 współdzieli konstrukcję z zaprezentowanym niedawno, mocniejszym modelem GSX-S1000. Nowy model jest wyposażony w czterocylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 oferujący maksymalną moc 95 KM i 92 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie Suzuki położyli duży nacisk na dostosowanie krzywej momentu obrotowego w najczęściej wykorzystywanym zakresie pracy silnika, aby codzienna jazda motocyklem była łatwa, przyjemna i wygodna. W połączeniu z pakietem elektroniki wspomagającej jazdę, GSX-S950 zapewnia wysoki komfort, bezpieczeństwo i radość z codziennej jazdy, bez względu na warunki drogowe czy umiejętności kierowcy.

KONSTRUKCJA MOTOCYKLA

Konstrukcja motocykla jest oparta o tę samą aluminiową ramę, co w mocniejszym modelu. W połączeniu przednim, odwróconym widelcem KYB o średnicy 43 cm, wahaczem i tylnym zawieszeniem wywodzącym się z klasy superbike, gwarantuje właściwości jezdne na najwyższym poziomie.

PRZEDNIE ZACISKI HAMULCOWE TOKICO

W nowym modelu zainstalowano przednie zaciski hamulcowe Tokico oraz wyprostowaną kierownicę, natomiast ogumienie Dunlop Roadsport 2 i 19-litrowy zbiornik paliwa, siedzisko i pozycja za kierownicą pozostają niezmienione w porównaniu z modelem GSX-S1000.

WYŚCIGOWE DNA

Nowy GSX-S950 to idealna propozycja dla osób poszukujących motocykla do codziennej jazdy, a jego wyścigowe DNA i doskonałe właściwości jezdne dostarczą wspaniałych wrażeń również podczas weekendowych wycieczek poza miasto czy sportowej jazdy na trasie pełnej ciasnych zakrętów.

Futurystyczny wygląd

Widok od góry - GSX-S950

Zastosowane technologie

Suzuki Traction Control System

Pakiet elektroniki obejmuje system kontroli trakcji (Suzuki Traction Control System) oferujący trzy tryby pracy.

Low RPM Assist oraz Suzuki Easy Start System

Nad komfortem jazdy panuje funkcja wspomagania pracy silnika na niskich obrotach (Low RPM Assist) oraz system łatwego rozruchu (Suzuki Easy Start System).

Ride-by-wire

Elektroniczne sterowanie przepustnicą ride-by-wire znane z modelu GSX-S1000 zapewnia natychmiastową reakcję silnika na polecenia kierowcy.

Suzuki Traction Control System

Pakiet elektroniki obejmuje system kontroli trakcji (Suzuki Traction Control System) oferujący trzy tryby pracy.

Low RPM Assist oraz Suzuki Easy Start System

Nad komfortem jazdy panuje funkcja wspomagania pracy silnika na niskich obrotach (Low RPM Assist) oraz system łatwego rozruchu (Suzuki Easy Start System).

Ride-by-wire

Elektroniczne sterowanie przepustnicą ride-by-wire znane z modelu GSX-S1000 zapewnia natychmiastową reakcję silnika na polecenia kierowcy.

Suzuki Traction Control System

Pakiet elektroniki obejmuje system kontroli trakcji (Suzuki Traction Control System) oferujący trzy tryby pracy.

Low RPM Assist oraz Suzuki Easy Start System

Nad komfortem jazdy panuje funkcja wspomagania pracy silnika na niskich obrotach (Low RPM Assist) oraz system łatwego rozruchu (Suzuki Easy Start System).

Ride-by-wire

Elektroniczne sterowanie przepustnicą ride-by-wire znane z modelu GSX-S1000 zapewnia natychmiastową reakcję silnika na polecenia kierowcy.

Suzuki Traction Control System

Pakiet elektroniki obejmuje system kontroli trakcji (Suzuki Traction Control System) oferujący trzy tryby pracy.

Low RPM Assist oraz Suzuki Easy Start System

Nad komfortem jazdy panuje funkcja wspomagania pracy silnika na niskich obrotach (Low RPM Assist) oraz system łatwego rozruchu (Suzuki Easy Start System).

Ride-by-wire

Elektroniczne sterowanie przepustnicą ride-by-wire znane z modelu GSX-S1000 zapewnia natychmiastową reakcję silnika na polecenia kierowcy.

Specyfikacja techniczna

Długość całkowita 2115 mm
Szerokość całkowita 810 mm
Wysokość całkowita 1080 mm
Rozstaw osi 1460 mm
Prześwit 140 mm
Wysokość siedziska 810 mm
Masa w st. got. do jazdy 214kg
Typ silnika 4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą DOHC
Średnica cylindra x skok tłoka 73,4 mm x 59,0 mm
Pojemność silnika 999 cm3
Stopień sprężania 12,2 : 1
Zasilanie w paliwo Wtrysk paliwa
Rozruch Elektryczny
System smarowania Z mokrą miską
Przeniesienie napędu 6-biegowa skrzynia o stałym zazębieniu
Zawieszenie - Przód Widelec upside-down, spręż. śrub., tłum. olejowe
Zawieszenie - Tył Wahaczowe
Kąt główki 25° / 100mm
Hamulce - Przód Tarczowe (podwójne), o śr. 310 mm zaciski 4-tłoczkowe
Hamulce - Tył Tarczowe
Opony - Przód 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowa
Opony - Tył 190/50ZR17M/C (73W), bezdętkowa
System zapłonu Elektroniczny zapłon tranzystorowy
Pojemność zbiornika paliwa 19 l
Pojemność oleju 3.4 l