Prezentacja Cechy Specyfikacja

Cennik modelu Burgman 400 Travel Pack

Model Promocja Cena PLN
BURGMAN 400 TRAVEL PACK PREMIUM 31 900 zł 32 900 zł

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów nadwozia i tapicerki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji motocykla następuje w umowie jego sprzedaży.

Akcesoria wchodzące w skład pakietu Travel Pack

Handbary

Kufer centralny

Stelaż kufra centralnego

Godny następca Burgmana 650

Skuter, który łączy w sobie komfort, moc, świetną pakowność i elegancką stylistykę - czyli Burgman 400 - kolejne wcielenie legendarnego Burgmana 650. Bazując na koncepcji stylistycznej ""Burgman Coupe"", Burgman ma duże, sportowe i zwrotne nadwozie, zachowując elegancką linię i wysoki komfort.

Zarówno przednie, podwójne światła jak i tylne wykorzystują technologię LED. Dzięki niskiej masie własnej skuter charakteryzuje się dużą zwrotnością. Burgman jest też wysoce pakowny schowek pod kanapą o pojemności 42 litrów z pewnością pomieści najpotrzebniejsze przedmioty.

Silnik DOHC o pojemności 399cm3 dysponuje świetnym momentem obrotowym zarówno w zakresie niskich jak i średnich obrotów dzięki specjalnej konstrukcji układu dolotowego, i natychmiast reaguje na dodanie gazu, odpowiadając znakomitym przyspieszeniem.

Niesamowicie praktyczny

Schowek pod siedzeniem pomieści nawet dwa pełnowymiarowe kaski - pojemność 42 L.

Zawansowany system zabezpieczeń

Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) wykorzystuje elektroniczny system identyfikacji, aby uniemożliwić osobom niepowołanym uruchomienie silnika. Pokrywa magnetyczna otwiera się tylko dla klucza właściciela i chroni wyłącznik zapłonu. Dodatkowo specjalny uchwyt pozwala na przejście blokady.

Wygoda na krótkich i długi trasach

Wyprofilowane podwójne siedzenie o grubości 20 mm zapewnia komfort zarówno kierowcy, jak i pasażerowi. Oparcie kierowcy można przesunąć do przodu o 15 mm / 30 mm i tym samym zapewnić optymalne oparcie i komfort szczególnie na dłuższych trasach.

Czytelne i praktyczne zegary

Duże analogowe zegary oraz komputer pokładowy prezentują komplet niezbędnych podczas jazdy informacji.

Wszystko pod ręką

Bardzo praktyczne i duże schowki pod kierownicą - prawy o pojemności 2,8 L i lewy o pojemności 3,5 L.

Gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego skutera, łatwo dostępne posłuży do ładowania telefonu komórkowego lub nawigacji.

Komfortowe zawieszenie

Tylne zawieszenie typu monoshock z 7-stopniową regulacją wstępnego napięcia pomaga uzyskać równowagę między komfortem, a sportowymi osiągami, zapewniając wygodną jazdę na stosunkowo równych drogach i solidną przyczepność na brukowanych ulicach.

Blokada tylnego hamulca

Podczas parkowania można zablokować tylny hamulec, pomaga to ustabilizować skuter podczas postoju.

15 calowe koła

Duże koła to wysoki komfort, w Burgmanie 400 zadbaliśmy o to.

Niesamowicie praktyczny

Schowek pod siedzeniem pomieści nawet dwa pełnowymiarowe kaski - pojemność 42 L.

Zawansowany system zabezpieczeń

Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) wykorzystuje elektroniczny system identyfikacji, aby uniemożliwić osobom niepowołanym uruchomienie silnika. Pokrywa magnetyczna otwiera się tylko dla klucza właściciela i chroni wyłącznik zapłonu. Dodatkowo specjalny uchwyt pozwala na przejście blokady.

Wygoda na krótkich i długi trasach

Wyprofilowane podwójne siedzenie o grubości 20 mm zapewnia komfort zarówno kierowcy, jak i pasażerowi. Oparcie kierowcy można przesunąć do przodu o 15 mm / 30 mm i tym samym zapewnić optymalne oparcie i komfort szczególnie na dłuższych trasach.

Czytelne i praktyczne zegary

Duże analogowe zegary oraz komputer pokładowy prezentują komplet niezbędnych podczas jazdy informacji.

Wszystko pod ręką

Bardzo praktyczne i duże schowki pod kierownicą - prawy o pojemności 2,8 L i lewy o pojemności 3,5 L.

Gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego skutera, łatwo dostępne posłuży do ładowania telefonu komórkowego lub nawigacji.

Komfortowe zawieszenie

Tylne zawieszenie typu monoshock z 7-stopniową regulacją wstępnego napięcia pomaga uzyskać równowagę między komfortem, a sportowymi osiągami, zapewniając wygodną jazdę na stosunkowo równych drogach i solidną przyczepność na brukowanych ulicach.

Blokada tylnego hamulca

Podczas parkowania można zablokować tylny hamulec, pomaga to ustabilizować skuter podczas postoju.

15 calowe koła

Duże koła to wysoki komfort, w Burgmanie 400 zadbaliśmy o to.

Niesamowicie praktyczny

Schowek pod siedzeniem pomieści nawet dwa pełnowymiarowe kaski - pojemność 42 L.

Zawansowany system zabezpieczeń

Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) wykorzystuje elektroniczny system identyfikacji, aby uniemożliwić osobom niepowołanym uruchomienie silnika. Pokrywa magnetyczna otwiera się tylko dla klucza właściciela i chroni wyłącznik zapłonu. Dodatkowo specjalny uchwyt pozwala na przejście blokady.

Wygoda na krótkich i długi trasach

Wyprofilowane podwójne siedzenie o grubości 20 mm zapewnia komfort zarówno kierowcy, jak i pasażerowi. Oparcie kierowcy można przesunąć do przodu o 15 mm / 30 mm i tym samym zapewnić optymalne oparcie i komfort szczególnie na dłuższych trasach.

Czytelne i praktyczne zegary

Duże analogowe zegary oraz komputer pokładowy prezentują komplet niezbędnych podczas jazdy informacji.

Wszystko pod ręką

Bardzo praktyczne i duże schowki pod kierownicą - prawy o pojemności 2,8 L i lewy o pojemności 3,5 L.

Gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego skutera, łatwo dostępne posłuży do ładowania telefonu komórkowego lub nawigacji.

Komfortowe zawieszenie

Tylne zawieszenie typu monoshock z 7-stopniową regulacją wstępnego napięcia pomaga uzyskać równowagę między komfortem, a sportowymi osiągami, zapewniając wygodną jazdę na stosunkowo równych drogach i solidną przyczepność na brukowanych ulicach.

Blokada tylnego hamulca

Podczas parkowania można zablokować tylny hamulec, pomaga to ustabilizować skuter podczas postoju.

15 calowe koła

Duże koła to wysoki komfort, w Burgmanie 400 zadbaliśmy o to.

Niesamowicie praktyczny

Schowek pod siedzeniem pomieści nawet dwa pełnowymiarowe kaski - pojemność 42 L.

Zawansowany system zabezpieczeń

Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) wykorzystuje elektroniczny system identyfikacji, aby uniemożliwić osobom niepowołanym uruchomienie silnika. Pokrywa magnetyczna otwiera się tylko dla klucza właściciela i chroni wyłącznik zapłonu. Dodatkowo specjalny uchwyt pozwala na przejście blokady.

Wygoda na krótkich i długi trasach

Wyprofilowane podwójne siedzenie o grubości 20 mm zapewnia komfort zarówno kierowcy, jak i pasażerowi. Oparcie kierowcy można przesunąć do przodu o 15 mm / 30 mm i tym samym zapewnić optymalne oparcie i komfort szczególnie na dłuższych trasach.

Czytelne i praktyczne zegary

Duże analogowe zegary oraz komputer pokładowy prezentują komplet niezbędnych podczas jazdy informacji.

Wszystko pod ręką

Bardzo praktyczne i duże schowki pod kierownicą - prawy o pojemności 2,8 L i lewy o pojemności 3,5 L.

Gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego skutera, łatwo dostępne posłuży do ładowania telefonu komórkowego lub nawigacji.

Komfortowe zawieszenie

Tylne zawieszenie typu monoshock z 7-stopniową regulacją wstępnego napięcia pomaga uzyskać równowagę między komfortem, a sportowymi osiągami, zapewniając wygodną jazdę na stosunkowo równych drogach i solidną przyczepność na brukowanych ulicach.

Blokada tylnego hamulca

Podczas parkowania można zablokować tylny hamulec, pomaga to ustabilizować skuter podczas postoju.

15 calowe koła

Duże koła to wysoki komfort, w Burgmanie 400 zadbaliśmy o to.

Specyfikacja techniczna

Typ silnika4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa399 cm3
Moc maksymalna23 kW (31 KM) / 6300 obr./ min
PrzekładniaCVT
Długość całkowita2240 mm
Szerokość całkowita760 mm
Wysokość całkowita1350 mm
Rozstaw kół1585 mm
Prześwit125 mm
Wysokość siedzenia755 mm
Masa własna 222 kg
Zawieszenie - przódTeleskopowe, sprężyna śrubowa, amortyzatory olejowe
Zawieszenie - tyłWahacz wleczony, sprężyna śrubowa, amortyzator olejowy
Hamulce - przódTarczowy podwójny
Hamulce - tyłTarczowy
Opony - przód120/70-15M/C 56S, bezdętkowe
Opony - tył150/70-13M/C 64S, bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa 13,5 l

Zamów ofertę !

Przepraszamy, obecenie brak motocykli testowych.