Prezentacja Cechy Technologie Widok 360 Specyfikacja

GSX-S125 2019

Idealny motocykl do miasta

Poznaj to co najlepsze w Suzuki - zwrotny i lekki motocykl o wąskim rozstawie osi, niskim siedzisku i wygodnej pozycji nadaje się idealnie na krótkie dojazdy. Doskonały stosunek wagi do mocy, czyni GSX-S125 najbardziej dynamicznym motocyklem w swojej kategorii. Światła LED i kokpit w technologii LCD dodają mu charakteru.

Kategoria A1 lub B - to wszystko czego potrzebujesz, aby poczuć emocję jazdy na Suzuki. Codzienne użytkowanie motocykla GSX-S125 to niekończąca się przyjemność połączona z masą praktycznych zalet.

duże tarcze hamulcowe z profilowaną krawedzią

Jedyny motocykl w tej klasie z hamulcami tego typu. Przednia i tylna tarcza o profilowanej krawędzi zewnętrznej i sportowym wyglądzie zapewniają doskonałą skuteczność hamowania.

rozbudowany wyświetlacz LCD

Zespół wskaźników LCD zamontowany w nowoczesnej desce rozdzielczej, otoczony wskaźnikami kontrolnymi.

światła LED

Diodowe reflektory przednie wzorowane na sportowych motocyklach Suzuki są cechą charakterysyczną modelu GSX-S125.

Suzuki Easy Start System

Dzięki temu systemowi, aby uruchomić motocykl wystarczy tylko wcisnąć przycisk rozrusznika, tak jak przy uruchamianiu nowoczesnego samochodu.

sportowe dzielone siedzisko

Dzielone siedzisko zapewnia idealną pozycję podczas jazdy i nadaje sportowy wygląd.

duże tarcze hamulcowe z profilowaną krawedzią

Jedyny motocykl w tej klasie z hamulcami tego typu. Przednia i tylna tarcza o profilowanej krawędzi zewnętrznej i sportowym wyglądzie zapewniają doskonałą skuteczność hamowania.

rozbudowany wyświetlacz LCD

Zespół wskaźników LCD zamontowany w nowoczesnej desce rozdzielczej, otoczony wskaźnikami kontrolnymi.

światła LED

Diodowe reflektory przednie wzorowane na sportowych motocyklach Suzuki są cechą charakterysyczną modelu GSX-S125.

Suzuki Easy Start System

Dzięki temu systemowi, aby uruchomić motocykl wystarczy tylko wcisnąć przycisk rozrusznika, tak jak przy uruchamianiu nowoczesnego samochodu.

sportowe dzielone siedzisko

Dzielone siedzisko zapewnia idealną pozycję podczas jazdy i nadaje sportowy wygląd.

duże tarcze hamulcowe z profilowaną krawedzią

Jedyny motocykl w tej klasie z hamulcami tego typu. Przednia i tylna tarcza o profilowanej krawędzi zewnętrznej i sportowym wyglądzie zapewniają doskonałą skuteczność hamowania.

rozbudowany wyświetlacz LCD

Zespół wskaźników LCD zamontowany w nowoczesnej desce rozdzielczej, otoczony wskaźnikami kontrolnymi.

światła LED

Diodowe reflektory przednie wzorowane na sportowych motocyklach Suzuki są cechą charakterysyczną modelu GSX-S125.

Suzuki Easy Start System

Dzięki temu systemowi, aby uruchomić motocykl wystarczy tylko wcisnąć przycisk rozrusznika, tak jak przy uruchamianiu nowoczesnego samochodu.

sportowe dzielone siedzisko

Dzielone siedzisko zapewnia idealną pozycję podczas jazdy i nadaje sportowy wygląd.

duże tarcze hamulcowe z profilowaną krawedzią

Jedyny motocykl w tej klasie z hamulcami tego typu. Przednia i tylna tarcza o profilowanej krawędzi zewnętrznej i sportowym wyglądzie zapewniają doskonałą skuteczność hamowania.

rozbudowany wyświetlacz LCD

Zespół wskaźników LCD zamontowany w nowoczesnej desce rozdzielczej, otoczony wskaźnikami kontrolnymi.

światła LED

Diodowe reflektory przednie wzorowane na sportowych motocyklach Suzuki są cechą charakterysyczną modelu GSX-S125.

Suzuki Easy Start System

Dzięki temu systemowi, aby uruchomić motocykl wystarczy tylko wcisnąć przycisk rozrusznika, tak jak przy uruchamianiu nowoczesnego samochodu.

sportowe dzielone siedzisko

Dzielone siedzisko zapewnia idealną pozycję podczas jazdy i nadaje sportowy wygląd.

Lekki i zwinny - jak żaden inny

Widok od góry - GSX-S125

Kategoria A1 lub B - to wszystko czego potrzebujesz, aby poczuć emocję jazdy na Suzuki.

Wysokość siedziska zapewnia komfort podczas częstych zatrzymań. Podczas podróży po mieście można wygodnie podeprzeć się podczas zatrzymania i sprawnie ruszyć.

Lekka i dobrze wyważona konstrukcja zapewnia sztywność, dużą zwrotność w ruchu ulicznym, łatwe manewrowanie i dużą wygodę podczas jazdy w mieście.

Zastosowane technologie

Zaawansowany układ wtrysku paliwa

Zaawansowany układ wtrysku paliwa zapewnia optymalne sterowanie w różnych warunkach drogowych i atmosferycznych, co oznacza wysoką moc i niskie zużycie paliwa.

Sportowy układ wydechowy

W układzie wydechowym zastosowano tłumik końcowy z dwoma otworami, zapewniający doskonałe brzmienie.

Przysłona wyłącznika zapłonu

Przysłona wyłącznika zapłonu wymaga tylko jednej czynności, aby ją otworzyć. Umożliwia to rozruch nawet w rękawiczkach lub w nocy, kiedy otwór kluczyka jest słabo widoczny.

Tylny błotnik

Błotnik jest zamontowany nad oponą, aby chronić amortyzator, a boczne powierzchnie błotnika zapewniają ochronę przed wodą unoszoną przez koło.

ABS

Układ ABS firmy Bosch jest najlżejszym i najmniejszym dwukanałowym układem ABS na rynku. Aktywnie monitoruje prędkość koła i natychmiast interweniuje, kiedy zablokowanie koła będzie nieuniknione.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć przycisk rozrusznika.

Zaawansowany układ wtrysku paliwa

Zaawansowany układ wtrysku paliwa zapewnia optymalne sterowanie w różnych warunkach drogowych i atmosferycznych, co oznacza wysoką moc i niskie zużycie paliwa.

Sportowy układ wydechowy

W układzie wydechowym zastosowano tłumik końcowy z dwoma otworami, zapewniający doskonałe brzmienie.

Przysłona wyłącznika zapłonu

Przysłona wyłącznika zapłonu wymaga tylko jednej czynności, aby ją otworzyć. Umożliwia to rozruch nawet w rękawiczkach lub w nocy, kiedy otwór kluczyka jest słabo widoczny.

Tylny błotnik

Błotnik jest zamontowany nad oponą, aby chronić amortyzator, a boczne powierzchnie błotnika zapewniają ochronę przed wodą unoszoną przez koło.

ABS

Układ ABS firmy Bosch jest najlżejszym i najmniejszym dwukanałowym układem ABS na rynku. Aktywnie monitoruje prędkość koła i natychmiast interweniuje, kiedy zablokowanie koła będzie nieuniknione.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć przycisk rozrusznika.

Zaawansowany układ wtrysku paliwa

Zaawansowany układ wtrysku paliwa zapewnia optymalne sterowanie w różnych warunkach drogowych i atmosferycznych, co oznacza wysoką moc i niskie zużycie paliwa.

Sportowy układ wydechowy

W układzie wydechowym zastosowano tłumik końcowy z dwoma otworami, zapewniający doskonałe brzmienie.

Przysłona wyłącznika zapłonu

Przysłona wyłącznika zapłonu wymaga tylko jednej czynności, aby ją otworzyć. Umożliwia to rozruch nawet w rękawiczkach lub w nocy, kiedy otwór kluczyka jest słabo widoczny.

Tylny błotnik

Błotnik jest zamontowany nad oponą, aby chronić amortyzator, a boczne powierzchnie błotnika zapewniają ochronę przed wodą unoszoną przez koło.

ABS

Układ ABS firmy Bosch jest najlżejszym i najmniejszym dwukanałowym układem ABS na rynku. Aktywnie monitoruje prędkość koła i natychmiast interweniuje, kiedy zablokowanie koła będzie nieuniknione.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć przycisk rozrusznika.

Zaawansowany układ wtrysku paliwa

Zaawansowany układ wtrysku paliwa zapewnia optymalne sterowanie w różnych warunkach drogowych i atmosferycznych, co oznacza wysoką moc i niskie zużycie paliwa.

Sportowy układ wydechowy

W układzie wydechowym zastosowano tłumik końcowy z dwoma otworami, zapewniający doskonałe brzmienie.

Przysłona wyłącznika zapłonu

Przysłona wyłącznika zapłonu wymaga tylko jednej czynności, aby ją otworzyć. Umożliwia to rozruch nawet w rękawiczkach lub w nocy, kiedy otwór kluczyka jest słabo widoczny.

Tylny błotnik

Błotnik jest zamontowany nad oponą, aby chronić amortyzator, a boczne powierzchnie błotnika zapewniają ochronę przed wodą unoszoną przez koło.

ABS

Układ ABS firmy Bosch jest najlżejszym i najmniejszym dwukanałowym układem ABS na rynku. Aktywnie monitoruje prędkość koła i natychmiast interweniuje, kiedy zablokowanie koła będzie nieuniknione.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć przycisk rozrusznika.

Widok 360

Specyfikacja techniczna

Typ silnika4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa124,4 cm3
Moc maksymalna11 kW (15 KM) / 10000 obr./ min
Przekładnia6-biegowa o stałym zazębieniu
Długość całkowita2020 mm
Szerokość całkowita745 mm
Wysokość całkowita1040 mm
Rozstaw kół1300 mm
Prześwit155 mm
Wysokość siedzenia785 mm
Masa własna 133 kg
Zawieszenie - przódOdwrócony widelec teleskopowy, sprężyna śrubowa, amortyzatory olejowe
Zawieszenie - tyłWahacz wleczony, sprężyna śrubowa, amortyzator olejowy
Hamulce - przódTarczowy
Hamulce - tyłTarczowy
Opony - przód90/80-17M/C, bezdętkowe
Opony - tył130/70-17M/C, bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa 11 l